קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין

היום כל מי שמעוניין בעורך דין פונה למנוע החיפוש ומחפש עורך דין טוב בתחומו. לרוב מי שמופיע בתוצאות הגבוהות של מנוע החיפוש הוא זה שיפנו אליו קודם. לפיכך, יש חשיבות גבוהה למיקום האתר במנוע החיפוש. במקצוע זה התחרות על המקומות הראשונים גבוהה מאד. לכן, כדי לקדם אתרים עבור עורכי דין יש להבין היטב את התחום. כל זאת כמובן לצד ידע מקצועי רלוונטי.

תנועת גולשים איכותיים

מטרת קידום אתרים לעורכי דין היא להביא תנועה של גולשים. כאשר הגולשים רלוונטיים והוא בנוי נכון, הם יגיעו לשירות אותו הם צריכים במהירות ואף יהפכו ללקוחות. דף הבית הוא כרטיס הביקור של הלקוח ולכן עליו להיות ערוך באופן מקצועי ולהכיל את המידע הרלוונטי בקטגוריות מסודרות. כך, הגולש יבין שמאחוריו נמצא אדם המקצועי בתחומו ויהיה קל להם לפנות אליו. כדי להביא את הגולשים צריך לבצע עבודת מקצועית המשלבת, קידום אורגני וממומן.

קידום אורגני לעורכי דין

תהליך אורגני נעשה באמצעות תוכן. התוכן צריך להיות רלוונטי להתמחות המקצועית של עורך הדין. הוא נמצא גם בבלוג, ברשתות החברתיות ובמקומות רלוונטיים ברחבי הרשת. אל התוכן החיצוני, כדוגמת סרטון ביוטיוב או מאמר מקצועי בבלוג יש קישורים הנכנסים לאתר. בייחוד בתחום עריכת הדין התוכן צריך להיות מקצועי מדויק ובעל ערך. בנוסף, חשוב מאד שהוא יהיה רלוונטי. כלומר, שהתוכן של עורך דין לענייני תעבורה יהיה בנושאי תעבורה בהם הוא עוסק ולא בדיני נדל״ן. קידום אורגני כולל בתוכו ביטויים. הביטויים נגזרים ממילות החיפוש הנפוצות ביותר. הם נותנים תמונת מצב מלאה על שאילתות החיפוש של תחום ההתמחות הספציפי.

קידום ממומן לעורכי דין

תהליך מסוג זה נקרא גם ppc והוא מבוסס על מילות חיפוש. מדובר בתהליך שנחשב מהיר יותר מאשר אורגני. הוא המבוסס על תקציב שנקבע מראש. בתהליך מסוג זה, ככל שמילת החיפוש נפוצה יותר כך העלות שלה גבוהה יותר. הוא נעשה במנוע החיפוש של גוגל ומאפשר לקדם את האתר לראש מנוע החיפוש. כלומר, ככל שהוא יהיה מקודם באופן הנכון כך, הוא יופיע גבוה יותר במנוע החיפוש ויהיה קל יותר להגיע אליו. פרסום ממומן נעשה גם ברשתות החברתיות. באמצעות קמפיין המפרסם את השירות של עורך הדין. ניתן לקדם פוסטים, סרטונים, מודעות ועוד.  הקלקה על הפרסום תוביל לדף הבית, להצגת מידע או לעמוד השארת פרטים ובכך תייצר תנועה.

תהליך מקצועי מניב תוצאות

כאשר מקדמים אתר עבור עורך דין צריך לעשות זאת בחכמה. לנתב את הפרסום על פי צרכי הלקוח, לבחון את הנכסים הדיגיטליים ולבצע התאמה. המטרה היא להביא את הלקוחות אליו ולקדם אותו במנוע החיפוש באופן יעיל. זה יכול להיעשות באמצעות תהליך אורגני או ממומן. בחלק מהמקרים זה יהיה שילוב של שניהם כדי להשיג תוצאות אופטימליות.