עורך דין לענייני משפחה במרכז

עורך דין לענייני משפחה במרכז

משפחה היא עניין מורכב, ועל אף תחושה של רבים ש"להם זה לא יקרה", יתכן והם יגלו שטעו ויפנו אל עורך דין לענייני גירושין. בשנים האחרונות קיימת עליה בשיעור המתגרשים בישראל, כאשר ערי המרכז נחשבות לשיאניות באחוזי המתגרשים. עורך דין גירושין במרכז יעסוק בתיקים מגוונים ומורכבים בחלקם, בצורה יותר אינטנסיבית מאשר באזורים אחרים בארץ. לא כל תהליך גירושין חייב להיות ארוך ומר, ולכלול התנצחויות בלתי נגמרות בין כתלי בית המשפט. עם הייעוץ המקצועי הנכון של עורך דין לענייני משפחה במרכז, ניתן לשמור על האינטרסים של כל אחד מבני הזוג, תוך חלוקה הוגנת של הרכוש המשותף.  מה כדאי לדעת בתהליך זה? קיראו.

מדוע לפנות לעורך דין?

בני זוג אשר החליטו להיפרד, יכולים לעשות זאת בדרך מכבדת, בתהליך קצר יחסית. לחלופין, זוגות רבים לא מרגישים שהצדק נעשה איתם, ומעוניינים לחלק את הרכוש בצורה מסוימת. במידה ולא נחתם הסכם טרום נישואין, העניין עלול להיות מורכב ביותר ונתון לעבודתו המקצועית של עורך דין לענייני גירושין. יש מי שיחליטו לחלק את הרכוש באופן עצמאי, ולא כחלק מתהליך משפטי. יחד עם זאת, גם במצב בו בני הזוג נפרדים ברוח טובה, התייעצות עם עורך דין גירושין במרכז או בכל חלקי הארץ היא בחירה חכמה. עורך הדין ידע להציג בפני בן או בת הזוג ששכרו את שירותיו, את הדקויות החוקיות השונות ואת המשמעויות אשר נגזרות מכל צעד בפרידה. לא תמיד אנו מודעים להשלכות שונות של ויתור על רכוש מסוים או התעקשות על בעלות על רכוש. בעין הסערה, לא תמיד יכולים להביט מגבוה ולראות את המצב בעתיד. פניה לעורך דין לענייני משפחה מאפשרת לעשות סדר ולהבהיר בצורה ברורה כיצד מתחלק הרכוש של בני הזוג.

היבטים נוספים בתהליך גירושין

לא רק רכוש משותף הוא הנושא שעומד במרכזו של תהליך גירושין. פניה אל עורך דין לענייני גירושין תעסוק גם במשמעויות שיש לפרידה של בני הזוג על ילדיהם המשותפים. עורך דין לענייני משפחה צריך לכלול בסך השיקולים שלו בתהליך, גם את נושא הילדים. במיוחד אם מדובר בילדים צעירים. גם בנושא רגיש זה, עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה ידע לכוון את בן או בת הזוג על מנת למצוא את הפיתרון הטוב ביותר עבורם ועבור ילדיהם. חשוב לזכור כי בסופו של תהליך גירושין נותרים עדיין בני הזוג עם ההתמודדות עם הפרידה כמו גם הילדים שלהם. מסיבה זו, כדאי לעשות הכל על מנת להיפרד בצורה מכבדת ואחראית. לא מצופה מבני הזוג לחזור ולהיות החברים הכי טובים, אך פרידה נכונה אשר מנוהלת נכון מההיבט המשפטי, יכולה לתרום רבות לתהליך הצמיחה מחדש של המשפחה הפרודה גם בהמשך. בסופו של דבר, חלוקה הוגנת ונכונה של הרכוש היא מאוד משמעותית, אך גם ההשלכות הנפשיות של הנושא על כל הנוגעים בדבר.