עורך דין לייצוג חברות

 

לא מעט פעמים חברות ועסקים זקוקים לשירות של עורך דין לייצוג חברות. בין אם מדובר בחברה קטנה שמתרחבת וזו הפעם הראשונה בה היא זקוקה לשירות הזה, ובין אם מדובר בחברות גדולות אשר משתמשות בשירותים משפטיים באופן קבוע.

כל חברה צריכה כבר מיום היווסדה לבחור עורך דין מקצועי אשר יוכל ללוות אותה לאורך כל הדרך ויוכל להעניק לה ייצוג מקצועי מול גופים ממשלתיים שונים, בניהול משא ומתן או אפילו הליכים משפטיים בתביעות של החברה או תביעות נגד החברה.

 

ייעוץ אישי זמין

לכל בעל חברה או מנהל בכיר יכולות לעלות שאלות הקשורות בפן המשפטי בנושאים שונים. קבלת החלטות רבות בחברה יכולה להיות מותנית ביחס החוק לעניין, וללא ייעוץ משפטי קבוע בעלי החברה עשויים לבצע טעויות קשות מאוד אשר יחשפו אותם לתביעות משפטיות ונזקים לא קטנים.

לכן,  חשוב לעבוד עם עורך דין מקצועי אשר יעניק ייעוץ אישי זמין ונוח לכל חברה ויפתור את ההתלבטויות של מנהלי החברה באופן הטוב ביותר.

 

למה חשוב לעבוד עם עורך דין מקצועי כבר מיום הקמת החברה?

בעת הקמה של חברה יש לכתוב תקנון מקצועי, לנסח הסכמים שונים, חוזים ועוד. עורכי דין מקצועיים אשר מתמחים בעבודה מול חברות ועסקים יבצעו את כל הנדרש עבורכם בצורה הטובה ביותר כך שתוכלו להקים את החברה בראש שקט ולהיות מוגנים מבחינה משפטית עד כמה שאפשר.

ליווי משפטי שוטף

עוד נדבך חשוב בעבודתו של עורך דין חברות הוא מתן ליווי משפטי שוטף לחברות ועסקים. יש מגוון רחב של פעולות שמבוצעות בהתנהלות השוטפת של חברה וחייבות לעבור פיקוח משפטי מקצועי על מנת למנוע מבעלי החברה או מנהליה לבצע טעויות.

זה יכול להיות ליווי בחתימה על חוזים והסכמים שונים, ליווי מול הוצאה לפועל במקרה של צ'קים של לקוחות שחוזרים, ניהול העסקת העובדים מהפן המשפטי, ייצוג בתביעות משפטיות ועוד. בין השירותים המרכזיים של עורכי הדין הללו תוכלו למצוא:

  • הקמה של החברה וטיפול בכל ענייני ההקמה והרישום הדרושים מול גופים ממשלתיים וחברות אחרות.
  • ליווי משפטי בעסקאות, משא ומתן והסכמים, בין אם זה מול משקיעים ובעלי עניין, שותפים עסקיים, רשויות ממשלתיות או אפילו מול עובדי החברה או הלקוחות שלה.
  • ניסוח ועריכה של הסכמים וחוזים מקצועיים המותאמים אל החברה, אל המוצרים או השירותים שלה, אופי הפעילות שלה ועוד. בכל הסכם של החברה חשוב מאוד שתהיה התאמה ולא לעשות שימוש בהסכמים סטנדרטיים מוכנים, כך שתהיו בטוחים כי ההסכם מכסה אתכם ומסכם את הדרוש בצורה הטובה ביותר.
  • ליווי, ייעוץ וייצוג במקרים של סכסוכים שונים, בין אם מדובר בסכסוכים מסחריים ובין אם מדובר בסכסוכים עסקיים אחרים מול ספקים, עובדים, שותפים בחברה או מול כל גורם אחר, החל מהשלב הראשוני ועד יישוב העניין בבית המשפט במקרה הצורך.