עורך דין? אלה הסיבות שכדאי לך לקדם את עצמך באינטרנט

עורך דין? אלה הסיבות שכדאי לך לקדם את עצמך באינטרנט

חוקי האתיקה המחמירים בישראל הנוגעים לפרסום שירותי משרד עו"ד הופכים את קידום אתר הבית של המשרד במנועי החיפוש למנוע הצמיחה של העסק. רבים מחפשים את השירותים שהמשרד מעניק בהתאם להתמחויות השונות ופונים לשניים או שלושה משרדים בלבד על מנת לקבל הצעת מחיר. משרדים אלה יהיו לרוב התוצאות הראשונות בחיפוש האורגני. במאמר זה נבחן מדוע תחום קידום האתרים ברשת הוא כה מהותי לעורכי הדין.

כיצד אתרים לעורכי דין מקודמים ברשת?

קידום אתרים לעורכי דין מתבצע במספר מישורים. הראשון הוא באמצעות הזנת תכנים באופן שוטף לאתר, תוך הטמעה של מילות המפתח אותם מחפשים לקוחותיכם. המישור השני הוא התאמת קוד האתר לסטנדרטים שקבעו מנועי החיפוש בתחילה ולאחר מכן גם הארגונים העוסקים בנגישות האתר. אתר שבנוי נכון יופיע במנועי החיפוש במיקום גבוה יותר מאתר שנבנה עם קוד שגוי. האספקט השלישי הוא יצירה של קישורים נכנסים לאתר מאתרים מוסמכים אחרים.

כאשר מתחילים לקדם את האתר מגלים את הכוח העצום הטמון בנוכחות בולטת ברשת, כאשר כמות הפונים עולה מיום ליום ככל שמיקום האתר עולה לראש עמוד התוצאות. למעשה, מרבית המשרדים הנמצאים בעמודים הבאים במנוע החיפוש של גוגל אינם זוכים כמעט להקלקות על ידי גולשים המשוטטים בצורה אקראית ברשת – אלא אם הקלידו את שם עורך הדין או משרדו בצורה מפורשת בתיבת הטקסט של מנוע החיפוש.

הדרך להפגין את מומחיות הצוות במשרד

חברות המנוסות בשירותי קידום אתרים לעורכי דין מכירות את הניואנסים הרגישים של פרסום תוכן משפטי שעשוי להתפרש, בטעות, על ידי הגולשים באתר כמתן יעוץ משפטי. לכן, על מנת להפגין את המומחיות שלכם בתחום מופיעים באתר מאמרים מקצועיים שחלקם נכתבו על ידי צוות המשרד ואחרים שנכתבו על ידי חברות תוכן מנוסות. תכנים אלה אינם משמשים רק על מנת לעלות בתוצאות החיפוש והם נקראים על ידי הגולשים לצד התוכנות הסורקות את מנועי החיפוש. בתהליך קידום האתר אתם מפגינים את מומחיותכם בנישות בהם אתם עוסקים ומושכים לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר ולצרוך את שירותי הייעוץ של המשרד.

רשת האינטרנט ומגבלותיה עבור עורכי הדין

מומחים המתמחים בתחומי עיסוק מגוונים ברשת מפרסמים את עצמם בבאנרים צבעוניים ומושכי עיניים. שירותים רפואיים לצד שירותי תיירות, חנויות ומוצרי צריכה לצד מותגי אופנה מובילים – אך בתחום המשפטים אתם מוגבלים יותר. אינכם רשאים לפרסם באנר מושך וצבעוני אלא רק מודעות מילים או תכנים שיווקיים במנועי קידום תוכן. המקום היחיד בו אתם יכולים להתבדל מעט יותר הוא אתר האינטרנט שלכם – אליו מרבית הגולשים מגיעים באמצעות גוגל. חברה המנוסה בעבודה עם משרדי עורכי דין מכירה את ההגבלות הנובעות מחוקי האתיקה המחמירים ושומרת על "כללי לשכת עורכי הדין – התשמ"ו 1986, לצד ההרחבות שנוספו לו בשנים האחרונות ונוגעות לפרסום ברשת.

התאמה גם למכשירים ניידים

חלק מתהליך קידום אתרים לעורכי דין כולל גם בחינה מקיפה של התאמת האתר למכשירים שונים. לקוחות רבים גולשים היום באמצעות הטלפון הנייד וכמעט לא תראו אתרים שאינם כוללים התאמה למסכים קטנים יותר. לקוחות אחרים משתמשים במכשירי טאבלט וחלקם מגיעים לאתר דרך מסך המחשב המוכר. מטרת התאמת האתר למנועי החיפוש היא גם יצירת חוויית משתמש מושלמת בכל אחד מהמכשירים שבהם יבחר הגולש להשתמש על מנת להגיע לאתר שלכם.

לקוח פוטנציאלי המגיע לאתר והוא אינו מותאם למכשיר שלו לא ינסה את כוחו בקריאה מאומצת של תכני האתר – אלא עשוי פשוט לערוך חיפוש מחודש ברשת ולמצוא משרד עורכי דין שהקדיש מעט יותר להתאמת האתר לסלולר ואת תכניו הוא יכול לקרוא ביתר קלות, לראות את פרטי ההתקשרות או לפנות למשרד באמצעות טופס "צור קשר".

לסיכום, קידום אתרים לעורכי דין הוא שירות המאפשר לכל משרד גדול כקטן לזכות לנוכחות מרשימה ברשת תוך שמירה על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש נוספים. תהליך הקידום מעניק יתרונות רבים נוספים שהוזכרו לעיל, כמו הוספה של תכנים מרתקים המפגינה את מומחיותכם בתחום מסוים, התאמה של האתר למגוון רחב של מכשירים וגדלי מסכים, יצירת קישורים מתאימים מאתרים נוספים העוסקים בתחומים דומים ושמירה על קוד נקי ונכון המאפשר גם לבעלי מוגבלויות לגלוש באתר.