עורך דין אובדן כושר עבודה

עורך דין אובדן כושר עבודה

אנשים עובדים במשרות כאלה ואחרות ובו זמנית סמוכים ובטוחים אבל פתאום בהפתעה מאבדים את יכולת ההשתכרות שלהם כתוצאה מתאונה או מחלה. במצב הזה הם פונים אל קופת הביטוח בהסתמך לביטוח אובדן כושר עבודה שערכו אבל נתקלים בקשיים ומצבים שרירותיים מצד חברות הביטוח. תוהים מה עושים במצב הזה? אם זה קרה גם לכם ונפגעתם עקב רמת השכרות ירודה ויחס לא הוגן מצד חברת ביטוח אל תאמרו נואש! הגיע הזמן לנסות ולהשיג את מה שמגיע לכם באמצעות עורך דין אובדן כושר עבודה.

מהות הביטוח ומה הוא מכסה? אובדן כושר עבודה על פי הפוליסה

למען הסר ספק כל פוליסה ותנאיה משתנים ולכן לאחר דבר אם לא ראיתם את הנקודות הקטנות והשרירותיות במסמך סביר להניח שיידרש מכם להיעזר בשירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה. בכדי לעשות סדר בדברים בואו ונדבר על אובדן כושר עבודה בסיסי- אחד כזה האמור לספק כיסוי במצב שלא תוכלו לעבוד ממצב של מחלה, תאונה או כל דבר שהתרחש במסגרת העבודה או בדרך וחזרה ממנה. במידה ואתם לא יכולים לעבוד באותו משלח היד או אז תהיו מחיובים לערב את הביטוח אבל מה קורה שגם זה "מתנגד לכם"? ביטוח אובדן כושר עבודה מעניק לכם 75 אחוז מ12 משכורות אחרונות וכן בהתאמה לנכות שנקבעה.

הקשר בין ייצוג עורך דין אובדן כושר עבודה לבין קבלת הפיצוי

אם בחרתם עורך דין אובדן כושר עבודה הוא לבטח יידע כיצד להתמודד עם המוני תביעות אובדן כושר עבודה הנדחות על ידי חברות הביטוח למרות שהפרמיות שולמו כסדרן. נשמע לכם מוכר? רוצים להימנע מתירוצים ולעמוד על כך כי אתם באמת לא כשירים לעבודה? עורך דין אובדן כושר עבודה ילמד אתכם כיצד לנהוג באופן מושכל אבל בו זמנית ימזער את הנזקים ואת הקשיים שתצטרכו לעבור בגין משהו שהתמדתם לשלם- פרמיות ביטוח תקינות בגין כיסוי אובדן כושר.

מתי חשוב לפנות לעורך דין?

לצד דחיית חברות הביטוח את הפוליסה קיים בנוסף מצב בו זו תענה לדרישה שלכם אבל בשלב מסוים תפסיק את התמלוגים המגיעים לכם ובדיוק שם תהיו חייבים ייצוג עורך דין אובדן כושר עבודה. עורך דין שיספק לכם את הייצוג המתאים יסייע לכם שלא לעבור על כך בוויתור או שתיקה וכאיש חוק יגיש ערר להחלטת החברה – דבר שלא מומלץ לעשות לבד. לצד מחקרים ומצבים שונים עולה כי רוב האנשים שניסו להגיש ערר בכוחות עצמם שכחו כמה פרטים קטנים גדולים וכך סקלו את האפשרות לפיצוי הוגן ולכן, אין מנוס מכניסתו של עורך דין לתמונה.

צריכים עזרה? במצב של אי קבלה או דחיית התמלוגים פנו אל עורך דין אובדן כושר עבודה ומנעו התנצחויות, קושי ומאמץ במטרה להשיג את מה שמגיע לכם על פי חוק.