איך עורך דין ביטוח יכול לסייע לך?

איך עורך דין ביטוח יכול לסייע לך?

רוב הסיכויים שבמהלך חייך רכשת פוליסות ביטוח שונות, אבל לא בטוח שאתה יודע בדיוק מה הכיסוי הביטוחי שיש ברשותך ואיך להתנהל במצבים מסוימים מול חברת הביטוח, שמחזיקה בידע רב יותר ממה שהיא מספקת לך בתור מבוטח. עורך דין ביטוח מומחה יכול לעזור לך בכל מיני מקרים בהם חברת הביטוח לא משלמת לך את תגמול הביטוח הנדרש, או משלמת לך סכומים חלקיים בלבד. זאת ועוד, תפקידו שלעורך דין ביטוח הוא לסייע לך בכל מקרה בו אתה נתקל בקשיי התנהלות מול חברת הביטוח ומתקשה לקבל את מה שמגיע לך על פי חוק. במאמר הבא נסקור כמה תרחישים בהם עורך דין ביטוח יכול לסייע לך. הנה כמה מקרים בהם עורך דין ביטוח יכול לסייע לך:

  1. בקשיים מול ביטוח הסיעוד שלך – הגיע הרגע בו אתה צריך לתבוע פיצויים מהביטוח הסיעודי שלך, אבל חברת הביטוח מסרבת? לחלופין, החברה מסכימה לשתף פעולה כביכול, אבל מורחת אותך בעוד ועוד בקשות למסמכים ולא מספקת לך תשובה בנוגע לתביעה? במקרים כאלו, סיוע של עורך דין ביטוח הבקיא בעבודה מול חברות הביטוח, יכול לסייע לך להשיג בהירות מול חברת הביטוח, להתמודד עם הטענות המשפטיות שהיא מציגה וכמובן להצליח בתביעה, לקבל את הפיצוי המגיע לך ולממש את זכויותייך.
  2. סירוב של חברת הביטוח להעניק אובדן כושר עבודה – מטרתו של ביטוח אובדן כושר עבודה היא להגן עלייך אם ייוצר מצב בו תאבד את היכולת שלך לעבוד ולהשתכר, כתוצאה מתאונה או מחלה. למרות זאת, לצערנו לא תמיד חברת הביטוח תבוא לקראתך ותעניק לך את הזכויות המגיעות לך. חברת הביטוח יכולה לטעון שאתה לא עומד בכל הקריטריונים הנדרשים לקבלת הפיצוי, ולשטוח עוד שלל טענות סבוכות על מנת לא לשלם לך את הפיצוי המגיע לך. במצבים כאלו, שקבלת הפיצוי תלויה במילה שלך מול המילה שלהם, בעיקר שאתה חלש כתוצאה ממקרה מצער שאירע לך, הדבר הנכון ביותר הוא לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח שיעמוד לצידך, ייצג אותך בכבוד וידע להציג טענות רלוונטית ולבנות את התביעה בצורה כזאת שחברת הביטוח תהיה חייבת להעניק לך את הפיצויים והזכויות המגיעים לך.
  3. סירוב של חברת הביטוח למתן פיצוי ביטוח חיים – לצערנו הרב, גם אם אתה ויקירך ביטחתם את עצמכם בביטוח חיים, שאמור להעניק לנותרים סכום כסף בגין מוות בטרם עת (לפני גיל 65) של אחד המבוטחים, בשטח המצב לא תמיד קל וחברת הביטוח יכולה לדחות את התביעה ולסרב להעביר לך את התשלום הנדרש. חברת הביטוח יכולה לטעון למשל שהנפטר הסתיר מידע על מחלה בעת עריכת החוזה ולכן היא דוחה את התביעה. לכן על מנת לקבל את הזכויות המגיעות לך ולממש ביטוח חיים של אחד מיקירך, מומלץ להיעזר בעורך דין ביטוח שבקיא בדינים ובחוקים ויכול להציג טענות נגד לטענות חברת הביטוח.

אנחנו מקווים שהמאמר עזר לך, ומאחלים רק בריאות ואושר.