עורך דין דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה

משרד עורכי דין המתמחה בדיני עבודה מספק שירותים משפטיים הקשורים להתנהלות מול המעסיקים והעובדים, הנוגעים להיבטי זכויות ותחומי אחריות, וכן במערכת היחסים ביניהם. דיני עבודה בישראל עלולים ליצור מתחים וחילוקי דעות, במיוחד כאשר מתרחש סיום העסקה שלא כדין. הצוות במשרד עורכי הדין יכול לעזור לכם.

עורכי הדין מייצגים לקוחות, הן מעסיקים והן עובדים, בכל השלבים וסוגי העיסוק בנושאי הליטיגציה, החל מהאשמות פרטניות ועד לטיפול במקרים רחבים. עורך דין דיני עבודה מיומן בהליכים המשפטיים הרלוונטיים, וצוות המשרד בקיא בסוגיות האתיות ומיומן בהליכים המשפטיים הנדרשים.

כיסוי כל הזכויות והחובות של המעסיק והעובד במסגרת יחסי העבודה

שירותים אלו כוללים קבלת מועמדים לעבודה, התנהלות שוטפת של העובדים, ותנאי שכר ופיצויים המגיעים לעובדים לשעבר. יחסי התעסוקה יכולים להיות מורכבים ולעתים קרובות כרוכים במגוון רחב של מצבים הנשלטים על ידי חוקים ממשלתיים.
עורך דין דיני עבודה, המהווה חלק ממשרד עורכי דין, מיומן בכל אחד מהיבטים אלו של יחסי עובד ומעביד, וצוות המשרד מסייע לכם לעבוד ולפתור את כל סוגיות העבודה ותנאי התעסוקה שלכם.

הגנה על מעסיקים

בין אם אתם מנהלים עסקים גדולים, או שאתם הבעלים או המנהלים של עסק קטן, מנהלי כוח אדם מקצועיים או שאתם חושבים על פתיחת עסק עם עובדים, למשרד עורכי דין המתמחה בדיני עבודה יש את הניסיון והידע על מנת לסייע לכם בכל תחומי חוקי התעסוקה.
חוקי התעסוקה בישראל נוגעים לתחומים רחבים הרבה יותר מאשר רק שכירת עובדים וסיום העסקה. קיימים מספר חוקים ממשלתיים שכל מעסיק חייב להבין ולפעול על פיהם. אלו כוללים דרישות כגון תשלום שכר מינימום, תשלום בגין שעות נוספות, שמירת רשומות הנוגעות לימי חופשה ומחלה, והגנה על זכויות המעסיקים והעובדים בתחומים אלו.
בנוסף, חוקים אלו יוצרים חובה הנוגעת לכל המעסיקים בישראל, על מנת להגן על העובדים מפני כל הצורות של הטרדה ואפליה.

טיפול במגוון תביעות

משרד עורכי דין המתמחה בדיני עבודה מסייע לכם בכל הנושאים המשפטיים הקשורים לתנאי ההעסקה של מעסיקים ועובדים.
השירותים מתחילים עם יצירת חוזי העסקה ומסתיימים עם נהלים ותהליכים של תביעות דמי אבטלה. עורך דין דיני עבודה יכול לעזור לכם לפתור את כל הבעיות והנושאים הקשורים לחוקי תעסוקה.

הגנה על זכויות עובדים

לכל העובדים במדינת ישראל יש זכויות בסיסיות במקום העבודה, מרגע שהם מתקבלים למקום העבודה ועד לסיום יחסי העבודה. על פי החוק והחוקים הניתנים להחלה, זכויות אלו כוללות פיצויי פיטורין הוגנים, חופש מאפליה, וימי חופשה או מחלה, כולל תשלום בגין מחלה מורכבת או פציעה, המחייבת את העובדים לקחת פסק זמן מהעבודה שלהם.
בנוסף, עורך דין דיני עבודה מגן גם על זכויות העובדים בישראל הזכאים לקבלת שכר מינימום, שכר בגין שעות נוספות, הטבות כגון קרנות פנסיה וקופות גמל, והגנות והטבות אחרות, לרבות ביטוח בריאות.