כיצד מיתוג נכון יכול להשפיע על הצלחת משרד עורכי דין?

כיצד מיתוג נכון יכול להשפיע על הצלחת משרד עורכי דין?

בנייה או שינוי של מותג קיים משפיעים בצורה לא מודעת על הדרך בה ייתפש על ידי לקוחות פוטנציאליים. בצורה לא מודעת אנו מקשרים צורה וצבע למאפיינים כמו מקצועיות, יוקרה, וותק ובוחנים את העסקים אליהם אנו נחשפים לפי המפגש הראשוני עם המותג שבנו. כאשר בית העסק הוא משרד עורכי דין נוסף אתגר מיוחד לתהליך המיתוג – המגבלות האתיות הקשורות לקוד המחמיר בתחום הפרסום.

לכן, כאשר ניגשים לתהליך מיתוג לעורכי דין יש להעביר את המסרים הגלויים והסמויים כמו תחום התמחות המשרד, קהל היעד אליו הוא פונה (כמו לקוחות ממעמד סוציו-אקונומי בינוני או גבוה) ופנייה לשוק ישראלי או גלובלי באמצעות סמלים מינימליסטיים המותאמים לשפה העיצובית המקושרת לנישה זו.

כיצד נבנה המיתוג?

על מנת להתחיל את תהליך המיתוג יש להגדיר את החזקות והיתרונות של המשרד אל מול מתחריו. באמצעות שאלות אפיון אנו מסוגלים לבדל את משרד עורכי הדין ממשרדיו נוספים בנישה ולמצוא את היתרונות התחרותיים שהוא מציע ללקוחותיו באמצעות בניית פרופיל למותג. תוך הגדרת קהל היעד אליו המותג פונה ויצירת הדמות שקהל יעד זה היה מעוניין לפגוש כאשר הוא פונה לקבלת שירותי המשרד. תהליך האנשה זה מאפשר לבנות שפת מותג רחבה.

מיתוג לעורכי דין

בחירת טון הדיבור המתאים ללקוחותיכם

כאשר מפתחים את המותג נבחר גם טון הדיבור המתאים בכל התקשרות עם המותג. האם יהיה זה טון קורקטי ומקצועי או שפה ישירה באמצעות פנייה אישית. טון זה ישלוט בתכנים באתר החברה, במענה על פניות ברשתות החברתיות ובכל מדיה בה נוצר קשר ישיר עם לקוחות החברה.

החוויה שהלקוח יזכור

בניית שפה מיתוגית בולטת נחקקת בזיכרונו של הלקוח, כמו גם התחושה והחוויה שמותג זה מעביר. לכן, אנו מקפידים שהערכים החשובים לכם כמשרד עורכי דין יעברו בצורה ברורה. אם אתם מעוניינים להעביר מסר של משרד צעיר ודינמי, או משרד וותיק ובעל ניסיון – נמצא את הטון הנכון להעברת המסר. אם תרצו להדגיש כי הערכים המרכזיים העומדים בבסיס הפעילות הן יושרה ושקיפות – בחירת המילים המוקדמת תעביר ערכים אלה בין השורות ללקוח.

בין צבע לצורה: בניית השפה העיצובית

מיתוג עורך דין AHבחירת ערכת הצבעים שתרכיב את הלוגו ותישזר כחוט השני גם באתר האינטרנט ובעיצוב הניירת המשרדית תשפיע אף היא בצורה בלתי מודעת על המסרים שהלקוח יקבל בהיחשפו למותג. תוכלו לבחור להעביר מסר יוקרתי ואקסקלוסיבי הפונה ללקוחות מסוימים או מסר נגיש ועממי יותר הפונה ללקוחות אחרים. גם לצורת הסמל בו נבחר לעצב את הלוגו יש מסר משלו – הסיפור של המשרד, אופיו וכן התאמתו לקהל היעד. לדוגמה, משרדי עורכי דין רבים מבקשים לעצב את האותיות המרכיבות את הלוגו וליצור אלמנט מיוחד שיקושר למשרד.

לסיכום, זכרו כי בעולם בו אנו נחשפים לשפע גירויים בולטות היא שם המשחק. כאשר אתם בוחרים בצורה מושכלת את האלמנטים הנכונים שיבליטו אתכם מול המתחרים וממתגים את המשרד בצורה הנכונה תגלו את הקשר הבלתי נתק בין המיתוג להצלחת משרד עורכי הדין.

 

לבניית מותג חדש או העצמת מותג קיים – צרו קשר עם סטודיו ברעם בטלפון 09-7744802. נשמח להראות לכם כיצד נבנו אינספור מותגים מנצחים בתחום המשפטי.