איך לבחור עורך דין גירושין?

איך לבחור עורך דין גירושין?

מחפשים עורך דין גירושין שיסייע לצלוח את התקופה הקשה הזו, לשמור על זכויותיכם ולהשאיר אתכם עם מירב הרכוש האפשרי בהסכם הגירושין? מעוניינים לקבוע הסדר מזונות שתוכלו לעמוד בו, לבחור מי יקבל את המשמורת על הילדים ואם תהיה משמורת משותפת? הסכמי גירושין כוללים מגוון רחב מאד של נקודות עליהן צריך לתת את הדעת, אך מעבר לכל עליכם לבחור את עורך הדין הנכון עבורכם. אז איך תסננו מהמגוון הקיים של עורכי דין בתחום את האדם הנכון?

האיזון העדין: שומרים על זכויותיכם מבלי לסגור דלתות

אחד הנושאים הרגישים ביותר בתקופה בה אתם מתגרשים הוא הצורך לאזן בין שמירה על זכויותיכם הכלכליות, הסדרי הראייה והרכוש לצד שמירה על הקשרים המשפחתיים החשובים כל כך. עורך דין גירושין שאינו מודע לרגישויות אלה או מתעלם מהן לחלוטין עשוי לפגוע בכם בעתיד. נכון, את הכספים תקבלו אך אתם עשויים להרוס את הקשרים ההדוקים שנבנו בין ההורה השני לילדים, ליצור בעיות רגשיות בעלות השלכה לטווח ארוך או לאבד את הקשר בעתיד עם הילדים כאשר התבגרו.

מהעבר השני, עורך דין גירושין רגיש מדי שאינו מעודד אתכם לבחון חלופות אפשרויות בדבר חלוקת הרכוש, הסדרי המזונות או משמורת על הילדים על מנת שלא להגיע לקונפליקט עשוי לפגוע בעתידכם הכלכלי. לעתים, במהלך הגירושין עולים רגשות סותרים ועורך הדין המשמש כצד שלישי, אובייקטיבי, יכול לסייע לכם למצוא את הנתיב הנכון להסדר גירושין שיהיה הוגן תוך ייצוג האינטרסים שלכם.

עורך דין מקצועי וותיק או מתחיל וזול?

העלות של משרד העורך דין שלכם קשורה למספר רחב של גורמים, מקום המשרד והוותק שלו וכן השם והמוניטין שצברו עורכי הדין במשרד בתחומם. עורכי דין בעלי מוניטין יגבו לרב סכום גבוה יותר אך גם יצדיקו את המחיר בהשיגם הסכמי גירושין טובים יותר עבור לקוחותיהם. זכרו, כי לעתים השקעה של סכום קטן כיום, יכולה לעלות לכם ממון רב בעתיד – במיוחד אם עורך הדין שלקח בן זוגכם וותיק ומנוסה יותר ומייצג טוב יותר את האינטרסים שלו. לכן, השקיעו זמן בבחינת הוותק והניסיון של עורך הדין בתחום הגירושין. מדוע לא לבחור עורך דין המתמחה במגוון תחומים תשאלו בוודאי? נרחיב על כך מעט.

האם כדאי להתמקד בעורך דין גירושין או שאפשר להיעזר בכל משרד עורכי דין

עם השנים, בדומה להתמחות של הרופא שלכם, עורכי הדין מתמחים בתחום מסוים. חלק מתחברים יותר לסיוע בעבירות צווארון לבן, אחרים מול הביטוח הלאומי, חלק מתמקדים בפלילים ואחרים בדיני משפחה וגירושין. כל עורך דין מתמקד הן בנטיות ליבו והן בתחומים בהם הוא מסוגל לעזור יותר. כאשר אתם בוחרים במשרד עורך דין לענייני גירושין תזכו לייצוג הולם בתחום שלכם, תוך שימוש בניסיון שבר אותו עו"ד, הכרות עם השופטים השונים בתיקים שהגיעו לבתי המשפט וכן היכרות עם תקדימים שונים. עו"ד זה ידע לכוון אתכם אילו עובדות להציג בפני בית המשפט על מנת להטות את הכף לטובתכם ולמה לצפות מבחינת הסדרי תשלום המזונות, המשמורת על הילדים או חלוקת הרכוש.

בחירת עורך דין גירושין: קבלו המלצות ברשת וקראו את אתר האינטרנט

הדרך לזהות עורך דין גירושין המתמחה זמן רב בתחומו היא באמצעות עיון באתר האינטרנט שלו. רבים מספקים יעוץ כללי וכותבים מאמרים מקצועיים בתחום המעידים על כך שאותו אדם צבר ידע וניסיון בתחומו אותו הוא חולק עם זוגות נוספים הנקלעים למשפטי גירושין. כמו כן, תוכלו לראות אזכורים והמלצות שונות ברשת על פעילותו של אותו עו"ד והאם הצליח להשיג הסכמים שהיו לשביעות רצונם של לקוחותיו. אנו ממליצים לבחון היטב את כמות התכנים באתר לצד איכותם ולמצוא את המשרדים המובילים בתחום הגירושין בדרך לאדם שלווה אתכם בתהליך.

לסיכום, בחירת עורך דין גירושין אינה פשוטה. עליכם לבחון היטב אם מדובר באדם שיעמוד על זכויותיכם בזמן הרגיש ביותר בחייכם, שיוכל לבחון בעין אובייקטיבית את הזכויות המגיעות לכם ולידע להדגיש את האספקטים הנכונים באישיותכם על מנת לסייע לקבלת משמורת על הילדים באם הנושא נתון לדיון. וותק בתחום, ניסיון וכמובן המלצות על אותו המשרד יכולים להיות הכלים שלכם לבחור את עו"ד הגירושין הנכון עבורכם לניצחון במשפט הקרב ובא ובבניית ההסכם הטוב ביותר עבורכם.