איך כרטיס ביקור דיגיטלי תורם לעורך דין?

איך כרטיס ביקור דיגיטלי תורם לעורך דין?

השימוש בכרטיסי ביקור נפוץ מאוד בשל סיבות רבות ובשל יתרונות מובהקים שהם מביאים עימם. בעלי מקצועות חופשיים משתמשים בהם רבות לצורך פרסום והעברת מידע בסיסי.  באירועים שונים, בכנסים, ובמפגשי נטוורקינג ניתן לראות עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים, יועצי ביטוח ומומחים אחרים מחליפים ביניהם כרטיסי ביקור. הצורך בפרסום הינו חיוני לכל עסק, ובוודאי, לעורכי דין אשר רוצים לרכוש לעצמם לקוחות רבים ככל האפשר. ככל ששמם ילך לפניהם הם יוכלו לזכות בלקוחות גדולים ורציניים דוגמת: חברות ציבוריות, תאגידים מענפי בנקאות, ביטוח, תקשורת, מפעלים וגופים עסקיים אחרים ועוד. העולם הדיגיטלי המודרני פותח אפשרויות רבות וביניהם גם בעולם הפרסום והיחסי ציבור.

איך בעצם תורם כרטיס הביקור הדיגיטלי לעורך הדין?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אלמנט נוסף כזה הוא מעוצב היטב ונשמר בתוך הטלפון החכם, הטאבלט המחשב ובמכשירים דיגיטליים אחרים. הוא יכול לעבור ישירות לנמען, להיות מועבר מלקוח מרוצה ללקוח מתעניין, מספק אחד למשנהו ולעוד גורמים מתעניינים, וכך הפצתו מתרחבת. יש לו יתרונות רבים שכולם מתאימים לעורך דין כמו כפפה ליד. אחד היתרונות המובהקים הוא בקלות שליחתם אל הנמען. בלחיצת כפתור אחד  ניתן להעביר מידע שנשמר לעד אצל מקבלו. אבל, ברור שקיימים יתרונות רבים נוספים. עורך דין יכול לבקש עיצוב המתאים לאופיו, לצרכיו, לתחומי פעילותו ועוד. במשרד גדול ניתן לעצב כרטיס ביקור אחיד ומכובד עם הלוגו בצירוף שמות עורכי הדין והשותפים. ניתן לשנות את תוכן כרטיס הביקור בקלות רבה ואת זה עושים כאשר משנים כתובת, כאשר נכנס עורך דין חדש למשרד ובנסיבות אחרות. ניתן לנווט בקלות בעזרתו אל כתובת המשרד ולקבל שם מידע.

הכרטיס מוצג בפעם הראשונה בעת הכרות ראשונית אבל כבר בעת הזאת ניתן לשלוח עמו המלצות ומסמכים נוספים היכולים לעניין את הלקוח. ניתן להוסיף אפליקציה שתפקידה לשלוח כרטיס ביקור בצורה אוטומטית לאחר כל שיחה. האפליקציה יודעת לזהות אם כבר נשלח כרטיס ביקור לאותו אדם ועל פי זה לקבל החלטה על שליחה או הימנעות ממנה. הכרטיס יישלח בתוספת הודעה מסוימת של השולח. ברגע שהקשר הראשוני קיים אז ניתן להרחיבו באמצעות שליחת חומרים נוספים ואפילו חוזים, הסכמים, מסמכים משפטיים ועוד כהנה וכהנה מסמכים.  הוא עוזר לשמור על קשר עם כל לקוח פוטנציאלי. תזכורת אליו תיעשה בקלות, תעיד על רצינות ועקביות ועשויה להוביל להתקשרות מאוחרת יותר.

דרכי השגה

כרטיס ביקור דיגיטלי מיוצר על ידי חברות המתמחות לכך. כל שצריך הלקוח לעשות זה לפנות אליהן ולערוך את התוכן אותו הוא רוצה למסור. מומחי החברה יסייעו לו בעריכה, ימליצו להוריד פרטים שאינם רלוונטיים ומיותרים עד לבחירת המסר המתאים המאפיין כרטיס ביקור. לאחר אישור הלקוח מייצרים את הכרטיס ומעבירים אותו ללקוח. כל התקשורת נעשית באמצעות האינטרנט, במהירות וללא מאמץ רב מדי. ההשקעה הנדרשת תחזיר עצמה לאורך זמן ואף תתרום להכנסות למשרד עורך הדין.